8. marec 2010

 Lahko bi zletela in ujela svoje sanje, lahko bi se dvignila na njih vse do neba... :) 

Izhajala bom iz enga maila, ki se mi zdi zelo zanimiv.

Ali  veš , da imajo tisti, ki na prvi pogled izgledajo  zelo močni,
v bistvu zelo občutljivo srce in so  zelo ranljivi ?

 Ali  veš , katere tri besede je najtežje izreči ?
- Ljubim  te, Oprosti mi in Pomagaj  mi
Ljudje  ki jih izgovorijo to resnično potrebujejo in  občutijo moč teh
besed. To so ljudje, ki jih moraš spoštovati in ceniti.

 Ali  veš , da se tvoja pomoč drugim vedno vrača dvojno?

Ali  veš , da je lažje napisati nekomu, kaj čutiš , kot  pa da bi mu
to povedal v obraz? Ampak ali veš , da  te besede pomenijo veliko več,
če jih poveš v  obraz?

Ali  veš , da lahko uresničiš vse svoje sanje, da se  lahko zaljubiš,
postaneš bogat, ostaneš zdrav, če  verjameš v svoje sanje?


Ampak a je to res? 
ja, s prvimi štirimi dejstvi se strinjam, zadnje pa mi da mislt.
A je sploh možno, da bi se mi uresničile najbolj neumne sanje, o katerih lahko resnično samo sanjam?
Ne morem si predstavljati, da bi se to kar res zgodilo.
Potem sanje nebi ble več sanje, ampak realnost. Realnost pa je kruta. 
Čeprav so tudi marsikatere sanje. Če sanjaš, da te nekdo umori, mislim da nebi blo ravno fajn če bi se to res zgodilo. 
 Torej; Morda res verjamem temu, ampak včasih je bolje samo sanjati.


Ni komentarjev: