7. marec 2010

:)

YEAH :D
Ratalu mi je ;D
torej, od četrtka do danes nisem bla nič na kompu. 
in sploh ga nisem pogrešala.

Prepričala sem se o tem, da je bolje uživati v dobri družbi, kot pa sedeti doma za računalnikom.
Od petka popoldne do danes sem bila v ŠAP. 
mel smo se dejansko FAJN :)


In ušeč mi je, da so okol mene še veseli ljudje, ki oddajajo pozitivno energijo in s tem osrečujejo ljudi okoli sebe. 


Dosegla sem (skupaj z Mirjam) nekaj,kar mi veliko pomeni. Dva dni sem gledala osebo, ki se sploh ni nič smejala, potem pa sva danes z Mirjam se odločili, da jo bova skušali pripraviti do nasmeha (takega preprostega, iskrenega)... in sva jo gledale in ko naju je pogledala se je nasmejala. WAU ;D







Pa še nekej, spet sem spoznala 2 osebi, ki sta ful podobne enim drugim. To se mi zdi ful dobr in upam, da bom kdaj spoznala osebo, ki je men tako 'na ful' podobna. 

 


mladost ni več samo norost, mladost je več, čutim....

Ni komentarjev: