12. marec 2010

Ja, vem, pač nism zdržala.

Za mano je zelo žiučen teden, ubistvu dan bi se lahko reklo. Dons sm pisala 2 testa. In to predmeta, pri katerih si morm dvignt oceno.
Po slovenščini sm misnla, da bom znorela. Nebom rekla, da bo dobru če bo štiri, ker hočem pet! Med testom, je bla ena naloga, ki se je usem ( no, skoraj usem) zdela nerazumljiva in zelo težka. Naša predraga učiteljica pa je na kakršno koli uprašanje odgovorila : Ne vem. Vau, nisem se mogla zadržat in sem rekla : Zakaj pol sploh ste učitlca, če nič ne veste?!
Po koncu ure sem se dobesedno vrgla po tleh. Kako? Skočila sem u zrak in se prepustila in ob tem prletela ob tla z uso silo, posledica tega pa je bila, da sem se pol še 1 uro držala za roko, ker me je tako bolela. 
Po malci sem pisala še angleščino. Dobru da je henglca (sm hotla napisat z veliko začetnico, pa ni vrednu) zamudila in mi s tem odžrla 10 minut testa. In zdej vem, kaku lušnu je pisat med ljudmi, ki ne morjo bit sekundo tih. Zgubila sem žiuce in nism mogla več nč napisat, dobila me je pr plonkanju ( še zmer nevem kaku je to možno, ker me je u celem lajfu samu ona dobila, pa sm preplonkala fuul.) Jst upam da bo ŠTIRI, ampak itak to ni možno, tako da upam da bo TRI!  fak, bom mela pač angleščino tri. 

ahh, ta vikend mi prou pride. 


Jst bi hitr valeto, konc šole in poooooooooočitnce. 
Pa po en stran ja sredno, po drugi pa ne, ker bo treba spet garat 100 na uro, še bol kot v osnovni.

Ni komentarjev: