27. februar 2010


Tale objava je posvečena Manci. Tisti lepotici (manca, smej se), ki ma tako lepe modre učke, in tisti punci, s katero sem se mela dones super fajn.

Zjutraj sem se zbudila v sončen dan, kar je pomenilo, da grem k MANCI ;D
Poleg tega, da sem komaj čakala da bo ura štiri, sem se še učila kemijo. Potem sem nekaj ustvarjala zanjo, čeprav mi ni glih uspelo, sem vesela, da je usaj njej ušeč.
In potem sem šla, proti Beli Cerkvi ;D komej sm parkirala, že je bla na vratih :D
Kako sem bla vesela, da jo spet vidim. Šle sva na en orng doug sprehod tam okol, in se pogovarjale, smejale, nabirale mačice, se slikale, bežale pred duhovi... uglavnem, mele sva se fajn. Ubistvo sem vesela, da še obstajajo ljudje s katerimi se da normalno pogovarjati in
uživati. To Manca definitivno je.

Rada jo mam. Zares.

4 komentarji:

manca pravi ...

se smejem ja xd
ampak lepotica in zver ga pa zmagata :D
iyou

manca pravi ...

ajj, lej k ni objavlu srčka! torej, I<3you!

lara. pravi ...

kuk ste fajn :)))
i miss this times *-*
se vidmo jutr v šoli :)

Anonimni pravi ...

oja, manca je res najčudovitejši človek za pogovarjat :)