28. februar 2010

Glede na to, da sm ceu teden lenarla, sm se odločila dons dat usaj cunje prat (seveda svoje xd). Ko sem jih zbirala na kup sem občudovala vse te barve, od rumene, zelene, rdeče do modre in vijolčne. Ušeč so mi bile.
in potem sem naredila korak, za katerga bi bla čist srečna tut če ga nebi. 
Dala sm prat na 30°C in u boben dala 4 lističe, ki kao usrkavajo barvo.
In zdaj obžalujem. Namreč, vse cunje so prišle ven samo v 2 barvah. Okej če prištejemo zraven še rdeče hlače v treh (zdaj vem zakaj je rdeča barva moči, saj je edina, ki je obdržala svojo barvo in je ni dala drugim) Torej, tista tako živa rumena barva je prišla ven nagravžno rjava. In še neenakomerno razporejena po oblačilih. Vijolčna pa mislm, da je kar ponosna nase. Kako je radodarna!
Ah, ja še to moram povedati; na koncu sem iz stroja pobrala še tiste 4 lističe, ki so bli usi popolnoma vijolčni! 


Oh, prosim minuta tišine za spomin na tiste barve!


in še sklep: od zdaj naprej bom prala na ROKE !

2 komentarja:

manca pravi ...

boš jezna če se ti smejm? ><
zdej itak nimaš več kej prat XD

metka:) pravi ...

hahahahaha al se jst tut xD