24. februar 2010

Hujšanje

Nardila bom eno pridigo. Sama seb in še komu. Glede hujšanja.
Usi bi mel radi nevem kaku dobro postavo. Brez celulita in usega tega sranja.
Ampak to ni tako lahko. Sigurnu ma usaka ženska- razen redkih izjem- celulit. Tut tiste ful
znane osebe, kot so Beyonce, Rihanna in te...(ki majo tako 'popolne' postave) Mislte,da tam ne poznajo pudra? Da si ne uzamejo časa za pudranje nog in riti?

In tiste manekenke. Boge reve. Kaj je sploh tako zanimivga na kosteh? Men osebno tiste
palčke niso čist nč ušeč. Vrjamem,da njim sploh ni lahko. Odločjo se za to in pol morajo shujšat. Cele dneve stradat in jemat poživila. Fak ej, takoj bi bla manekenka -.-
btw. zadnč smo mel debato o tem in smo pršli do tega, da manekenke pojejo vato namočeno v neko omako, da ma okus in da majo občutek, da so site. FUJ


Itak pa, ljudje smo čudni, ker gledamo na druge. Joj, kako je suha, joj, kako ma dobre noge, joj, kako ma raven trebuh. Itak, da si usak želi nekaj kar nima. In se spravmo 'hujšat' in ko shujšamo 3 kile hočmo še, in hujšamo še naprej. Telo se navadi na takšno prehrano in pol mislm, da temu ni več možno rečt hujšanje. Sploh se ne čudm, da je po svetu tolk anoreksije, bulimije in tega.

Tut jst sm pretiravala priznam. U glavo sm si zabila da sem debela in pol nism mogla spremenit mnenja. In sem hujšala. Dejansko stradala sem. Lačna sm bla 4 cele dni. In pol je telo 'protestiralu'. Kr naenkrat mi je ratalu slabo, dobila sem vročino, trebuh me je boleu. In takrat sm se zavedla. Sama u seb sm upala, da bodo bolečine hitr minile. Ampak niso. Slabo mi je blo pol še 2 ure. Ne veste, kako se mi je teh 120 minut vleklu. Ves čs sm mela občutek, da bom skup pala. Ampak sem se takrat spravla jest. In sm se najedla tako kot se spodob in sm tisto dieto poslala nekam. PONOSNA SM NASE, majkemi. Sm se usaj naučila nekej.

In zdej se zavedam, da NISEM debela.



----
a si res želite tko ravn trebuh?
(ta slika je v primerjavi z drugimi dokaj normalna,zato sm jo tut dala sm)



To je DEBELOST.





Upam, da je ta objava poučna :)


3 komentarji:

lara. pravi ...

ful fajn si napisala,res :)

metka:) pravi ...

hvala :)

manca pravi ...

bravo metka :D