24. februar 2010

Rada bi bla pisateljica. Zakaj? FOR FUN ;D
Rada bi napisala svojo knjigo. Pravo knjigo.
Tako- zanimivo.
ampak kaj ko nimam za burek :D

Rada bi, da bi ble to že poletne počitnce.
Sej sploh ne morm dojet, da je še cele 4 mesce do konc šole. Mal manj.
Po en stran se mi zdi to velik, po drugi pa ful mal.
Ampak uglavnem, komej čakam.
Tist tazadn mesc, ko bo valeta pa use se naj kr ustav čas.
čeprou mormo še fisko pisat ampak takrat mislm, da se tut za fisko ne bom več sekirala.

Đizs, glihkar je zmankalu elektrike ;D

Lačna sm. FUL.

4 komentarji:

Anonimni pravi ...

ja jzz bi tut napisala kej enkrat u dalni prihodnosti XD sam nevem če bo kej s tega.

metka:) pravi ...

pomoje bi lahku, sam zauzet se moraš, pa najdt tisto 'rdečo nit' zgodbe :D

manca pravi ...

men je pa bit pisateljica tazadnu kr si želim xd no ja, useen je bit učiteljica fizke na zadnjem mestu xd

Anonimni pravi ...

mile pozdravy ;)