2. marec 2010

Jaz sem totalna živčna razvalina. No... sem bila.
Ko sem pršla iz šole (ubistvo že po poti domov) sem norela, ker nisem mogla stisnt šamr maticu. In pol je še davor u jajca dubu kr sm bla taku jezna XD (ups) 
Pol sem se šla učit. Ja itak. 
pač ni blo nobenga doma in sem bla na kompu.
1 uro, 1 uro pa pou, 2 ure.... SUPER EJ -.-
pol sem brala neko revijo v kateri so Murphijevi zakoni in piše, da je vedno lahko še slabše.
(sej ne da sem se mela prilko prepričat dons)
moja živčnost se je stopnjevala.
u trgovini (ja trgovino mamo) sem se nekej pogovarjala z delavkam in pol kliče eno mož in je una tako ponorela, da smo usi okol ratal živčni. in jst sm seveda umes jim računala (ker je men to tako lušno) in sm use narobe nardila. In pol prleti oči dol in se začne drt kje sm jst. In pol sm bla usa živčna, ker  ne bom ob 20.00 u postli, ker sm prejšno noč čula do pounoči, ker so upil po bajt in nism mogla spat. In z mami smo mogle jit še u Krško. Ura je bla pa pol osmih. In midve gremo proti avtu in jst zaprem vrata za sabo in ker mamo taka vrata da od zunaj ne morš notr pridet sem mogla jit okol po kluč. In pol gremo mi2 da bomo šle in se prpelemo do rampe in začnemo iskat dalinc. Sej ne da ga ni blo -.- In pol kliče še oči in me nap*zdi. In pol sm mogla jit še po fotoaparat gor, in ga še naučit kaku se slika in pol smo se končnu odpelale. Po poti do Krškega smo se še 100x spričkale in pol sm se celo spametvala, da sm uzela u roke en pameten cd in začela nabijat musko. biu je od novih fosilou, in dejansku so mi pomagale, da sm nehala bit živčna. In sm se drla za dobra stara vremena pa take... :D in sm se odločila da bom 'prenorela' današnjo noč. In sm šla pod tuš in sm se DRLAAAA. In sm pršla izpod tuša in sm se še kr DRLAAA :D In zdej nism več  živčna. 
In ne, ne grem še spat. DRET SE GREM !


P.S. vem, da je bedna objava.

3 komentarji:

manca pravi ...

pa ti nč ne rečejo če se kr taku derš? XD

metka:) pravi ...

sej me nista slišala, kr sta dol u trgovin delala :D drugač pa mislm da bi xd

Nina pravi ...

eeem ... vprašala si prek česa gremo na škotsko... amm... prek comeniusa :D ah, manca ti lahko FUUL o tem pove!