1. februar 2010

:)

WELCOME IN FEBRUAR :)

Ta mesec mi je nasploh ušeč.
oddaljujemo se od zime, in se približujemo pomladi.
že dones, na prvi februarski dan sije sonce :)
drugač mi je pa današnji dan ušeč nasploh.

zadnje čase pišem skos kako mi je use ušeč.
zdi se mi, da je velik lepš pisat o lepih stvareh,
o tistih, ki so na nečem res dobre.
bedno se mi zdi pisat samo o slabih stvareh,
pa tut mislm da je dost lepih na svetu in da mormo
vidt prvo tiste lepe oz. dobre.

vem, da sem povedala eno in isto.
ampak, upam da boste znal razbrat bistvo ;D

čezdalje bolj sem prepričana, da je svet lep.
vem, to sem povedala že najman stokrat.
vedno bolj sem presenečena nad življenjem,
nad vsakim novim dnem za katerga si mislš da bo popolnoma bedn,
pol te pa pozitivno presenet in postane suprski,
tko da se loh zapiše u zgodovino (:
seprav, v življenju se stvari v trenutku lahko obrnejo.
na bolš?
na slabš?
odvisno kko hočš.


Ni komentarjev: