31. januar 2010

zima, zima bela... XD
ugotovila sem, da mi je ušeč, ne glede na to,
da je mam že povn kufr xd
ušeč mi je ivje na vejah dreves, ušeč mi je narava,
ki se zdi tako čista, ko jo prekrije bel sneg...
lušno se je zbudit zjutrej, pogledat čez okno,

in se nasmejat snegu, čeprov bi blo velik lepš,
če bi zunej sijalo sonce (:







ušeč mi je ta povezanost med živalmi,
rade se majo, ne glede na to kakšne so,
pri ljudeh bi se reklo ne glede na raso, spol,
vero in prepričanje :Đ






ušeč mi je razigranost otrok, samo njihov nasmeh, ki ti polepša dan.
ušeč mi je, da nimajo skrbi,samo spoznavajo svet, življenje,
ko kaj potrebujejo pa zajokajo. Tako so pametni in skušajo izkoristiti
vsak trenutek za veselje. Ne pa mi, že zdaj
smo popolnoma zamorjeni,
ne najdemo
časa oz. si ga ne vzamemo, da se vrnemo nazaj v 'otročjost'
si naprimer pogledamo pepelko in se ob tem nasmejimo, kako neumni smo XD




1 komentar:

manca pravi ...

ojej, tko še jst ne upam taku mejčkenu na glavo obrnt :D dobra je ;D
kaj so lušni usi na slikah (tut živali mislm) ;$