12. februar 2010

sreča.

kaj se je danes z mano zgodilo, kaj da srce mi kipi od veselja? kaj okrog mene stvari, vse mi pojo? srce mi danes je sreče polno in vse ljudi bi najrajši objel...

ušeč mi je današnji dan.
v popolnosti.

Po tem, ko sva si z Mirjam ogledali gimnazijo, sva se šetali po mestu (: Po dolgem času sem srečala ljudi, ki so mi v preteklosti veliko pomenili oz. mi še pomenijo in jih nosim v srcu in jih vedno bom (:
In razjasnila sm še marsikaj, o čemer tukej ne bom govorila (:
Uglavnem. Sem zelo VESELA. Tako vesela, da sploh nebi šla spat, ampak bi šla vn, skakat po snegu (ja, prvič u 2 mescih sm vesela tut snega).


Objela bi ceu svet
plavala bi nad oblaki
in skakala po marjeticah

SREČNA SEM !
(:

2 komentarja:

manca pravi ...

če si ti, pol sm tut jst! :D

Ana Klobučar pravi ...

boge marjetice XD

ti si tm prletela mim pa prašala kje je manca men pa nč jasnu XD še vidla te nism orng pa si že odfrčala stran!