24. marec 2010

Olivier Messaien

jutri mam referat o njem, pa še njegovga imena ne znam zgovort. 
Kje je fora da ma ta Oliver umes še i, da rata Olivier. 
in Messaien (učitlca je prebrala Mesjen)
ampak kako se pol to sklanja? 
Predstavila vam bom francoskega skladatelja Olivierja Mesjena? 
Ah, moj priimk je še dobr. 
Ime pa itak.
Ko sm bla še mejhna sm se zmer tok prtožvala nad imenom, in sm usak dan najedala mamici  naj mi spremeni ime. 
Ampak se je pol neki spremenil in sm vzljubila svoje ime :D in zdej mi je ušeč!

Torej, ta Olivier, me ubija!
Za govort mam samu 2 minute, ker nismo pr slovenščini, da bi mogl 10 minut nakladat (kot je rekla ga. Silvija)...AMPAK, jst se ne morm skoncentrirat in se piflat to besedilo napamet. Povrh useh problemov z izgovorjavo mi še skos po glav hod This is real, this is me... 
ja vem, življenje je dandanes težko. HAHA!




aja, Manca in usi k greste u Pariz, lepo se imejte in veliko se smejte! :D

 

 Olivier ma vas rad! (Metka pa tut)

Ni komentarjev: