3. maj 2010

Veste kaj?

Veste kaj
Za prvi maj sem se kopala v morju  :)
In veste kaj še?
Ta teden mamo samo en dan tapravga pouka! ZAKON!
In...In veste kaj še?
Dans smo jedl tist golaž,s katerim si je Manca hladila roko po tem ko jo je pičla osa. HA HA
In...In...In veste kaj še? 
Zjutraj sem imela čudovito budnico. Zbudile so me sanje, ki so mi dale misliti. In medtem, ko sem se premetavala po postelji, sem zaslišala KU-KU. Najprej se mi je zdelo fajn. Ampak, ko se je to prelevilo v pol urno Ku-ku-janje (?) sem obupala in se dvignila iz postelje. Nato nisem več slišala nobenega KUKU-ja. Čudno res!


Jutri pa upam, da bo zjutraj sonce, pol pa tut če toča pada mi bo čist fajn. Nameravam jit namreč peš u šolo. Po NPZ-jih pa imamo športni dan, za katerega bi bila čist vesela, če ga nebi bilo, po takšni naravni poti kot je naprimer dež!


Lahko noč.

1 komentar:

manca pravi ...

golaaaaaaaaaaaaaaaaž<3 :))