9. april 2010

:)))

Zjutraj sem nočne more. Ko sem se zbudila sem se počutila bedno. 
Odločila sem se, da grem peš u šolo. Tako sem se ob 6.30 odpravila od doma. S torbo in fotoaparatom. Takoj, ko sem stopila čez vrata me je zaslepilo sonce. In ko sem nato poslušala čivkanje ptičev, sem se počutila bolje. 
Dobre pol ure sem hodila do samega Šentjerneja. (normalno 10 minut) 
Potem pa sem ob cerkvi zagledala, travo in na njej marjetice. Bile so zaprte. Ugotovila sem, da so spale. Hitro sem jih potrgala in odhitela v šolo. Z nasmehom sem stopila v šolo.
Mislim, da sem izpadla dokaj bolna, ko sem priletela za našo mizo in vsem delila tiste marjetice. Ampak upam, da sem vsaj nekomu polepšala dan :)
Dan v šoli je minil zelo hitro. Še predno sem se zavedla je bilo pouka konec. Z Julijo sva čakali Mirjam, potem pa smo šle jaz, Mojca in Mirjam na sladoled. Jagoda in čokolada. Popolna kombinacija. Odločila sem se, da grem tudi domov peš. Prišla sem malo prej.
Bila sem vesela in presenečena sama nad sabo. Čas je za spremembe. ZDAJ!
:)))

Ni komentarjev: