17. februar 2010

safr.

torej... (ta beseda pomen, da ne vem kako naj začnem)
-začela bom furat safr.(oz.sem ga že začela)
-začenja se 2. razredna vojna z našo razredničarko. (danes smo izvedli povod oz. ga je izvedla ona)
-jutri po vsej verjetnosti ne grem u šolo (in sploh ne zato ker nebi hotla jit, prou obratnu, prou vem, da ne bo noben sprašvov in bo prou zakon)
-zgledam, ko da bi tri dni skupej jokala (prehlajene(rdeče) oči))
-danes sem poskušala biti slepa. Pravzaprav sem se postavljala v vlogo slepih. Ugotovila sem, da res da je dokaj slabih stvari na tem, ampak so tudi dobre. Lahko spregledaš tisto kar ti ni všeč.
-mele smo tak 'orng' napad smeha. zakaj se je šlo; Mirjam je bla usa živčna, ker je učitlca za slovenščino krivična(razlogov ne bom razlagala), men se je mudilo scat, ampak nobena ni hotla jit z mano scat. in pol smo se že skor skregale. mislm pač... skregale za foro. in pol jz mojci rečm da se mi scat mudi ! in mi odvrne : pošči se u vložek.
ja, res duhovito. in grem to govort mirjam, ki je takoj ko sm ji do konca povedala, padla po tleh ;D in smo se začele smejat, smejat in smeeeejat. Pol pa pogruntamo, da sploh ni nč smešnga :D
-bolijo me oči
-bolijo me oči
-bolijo me oči


Grem furat safr, so rekl da ne rabm izpita.

1 komentar:

manca pravi ...

neeeeeeeeeeeeeeeeeee, fuj to :D