21. december 2009

:D :D :D

oh, ker suprski dan

nardim nalogo in začnem iskat domna, ki sm ga umes preimenovala v dominika, da bi šla pisat teste za udarjene
ha, in zravn sm ugan kaj? crkavala od smeha
dobru da mamo psihologinjo z nadpovprečno slovenščino; ona nam reče : gremo k glasbena učilnice :D hahaha
in pol govori; zdej vam bom pa razdelila te zvežčke :D :D :D

kko je enim ludem lušnu k lahku zadržijo u seb ta smeh, jz moram pa čudne glasove spuščat :D

okej, čas mineva in pride 4. ura
KEMIJA -.-
ampk stari moj; pridemo na hodnik in tam stoji ga. ida zagorc ! XD in omen NADOMEŠČANJE :D
stari da ti vidš to; usi smo podivjal se začel objemat ko zmešani, upil, skakal ;D
in smo mel slovenščino u kemiji.
na začetku ure ona govori, da lahku gre tut vn če ne bomo pridni..
in jz razmišlam pa pejt
in se zgodi; sama sebe slišm to rečt in u tistm momentu me začne nadirat.
aloo? al nism jz to rekla XD to je bla moja šauma :D haha
okej in sm mogla brat. kko naj človk normalnu bere če se usi okol režijo ko usekani?

konc ;D z mojco sva šle na igrišče, tm sta bla domen in kuži
in se neki menmo, in nam pride na miseu da bi se z mojco vrgle u sneg za 5 €
in sva se, duble tistih 5 € in greva mi2 ponosne nase na kebab.
2 metra pred tistm pa zagledava da kombija sploh ni
oO :D
šle sva u špar in kupile nekevrste pice in burek ;D
in pol žrleee ;D




ah, lepo je biti srečen <3

2 komentarja:

♥LARA pravi ...

hahaa, sex položaji ja [:

love<3

manca pravi ...

kok teb dogaja ><