25. september 2009

PANDEMSKA GRIPA?

zjutrej se zbudim, nos itak čiz zapacan kot že ceu tedn.
hotla sm mami rečt naj mi skuha čaj.
in od nikoder ni blo nobenga glasa -.-
pol sm končn dobila mal glasa in mi mami reče da mam prašičjo gripo.
wadafak.?

jz pržgem komp in utipkam ; simptomi pandemske gripe
in kaj mi vrže vn?
tole;
Bolezenski znaki pandemske gripe so :
povišana telesna temperatura,
suh kašelj,
bolečine v žrelu,
zamašen nos ali izcedek iz nosu,
bolečine v mišicah in kosteh,
glavobol,
mrazenje,
utrujenost,
bruhanje,
driska.

razen mrazenja in bruhanja mam jz use to-.-

torej; naša Metka ma PRAŠIČJO GRIPO jeeej.
da ne omenjamo kko se mi brat izogiba. XD


kaj naj delam?
od 8ih do 13ih sm prebrala že skor 3 knige, zdej pa razmišlam če bi mal zaspala;





ajdebok.

6 komentarjev:

manca pravi ...

juuj metkica, zdej se te pa bojim Ö
ejej, a maš slučajnu ti še un sign k sm ti ga jst nrdila? ker bi neki rabila XD
ker jst seveda use zbrišm -.-

<33

♥LARA pravi ...

metkica<3<3
PRETIRAVAŠ S TO PANDEMSKO!
pa manca, za ta sign ane..
you're making me hot?
SPET TE UNA TLAČENKA FEJKA ><
loveyouboth<3

manca pravi ...

lara, sej glih ztu!
in mam dost tega in bom ukrepala.
in rabm sliko -.-

love you both!

metka. pravi ...

nerabš se bat; spoznala sm da je nimam XD
joooo -.-
mela sm shranjenu tam na sporočilih na netlogu in zdej sploh noče prkazat slike-.-
KERA TLAČENKA TO?-.-

bejbs, aj love you;*

♥LARA pravi ...

manca METKA zna, k sm rekla da ne ;D
huh,sam da mi ne umeraš;* :D
Slike noče pokazat zatu k je manca nima več na netlogu al kaku že(:
MA ENA MANCA FUKJENA U BUČO!(:
loveyou;*BOTH.

metka:) pravi ...

kuga jz znam? XD
ej, sam je res zdraunik reku -.- ;S
FUKJEN NETLOG -.-

ILU;*